الاثنين، 28 أبريل 2014

مشكلتي مش عارفة اتخلص منها :: انني أمارس العادة السرية مع خطيبي في التليفون ومش عارفة اعمل ايه حد ممكن يساعدني

images


ممارسة العادية السرية


صديقة الصفحة :-


انا بنت عندى 20 سنه ومخطوبه وبحب خطيبى اووووى وهو بيموت فيا والحمد لله بقالنا سنه ونص مع بعض بيحصل بينا مشاكل وخناقات كتير وبنتصالح زى اى اتنين مخطوبين بس المشكله بقى ان انا بعمل العاده السريه بينى وبين ونفسى وانا بصلى وبصوم وبخاف ربنا وبستحقر نفسى اوى لما بعملها بس بحس انها بتريحنى لدقايق وبعد كده بحس انى حيوانه وخطيبى متدين جدااااا ولكنى لحظت حاجه غريبه لاحظت انى اول ما بعملها بنتخانق مع بعض خناقه كبيييييرة اوووووى وممكن تكون على شئ تافه جداااااا بس المشكله بتكبر لوحدها وممكن نسيب بعض 3 ايام منكلمش بعض ونكون متفقين اننا نسيب بعض وخلاص وانا بفضل اصلى واستغفر ربنا وبطلب من ربنا انه يبعدنى عنها وانى معملهاش تانى لانى بحس انى لما بعملها ربنا بيعاقبنى باى خناقه كبيرة تحصل بينى وبينه لانى بحبه اوووووووى ولما بنتخانق ولا باكل ولا بشرب ولا بنام وبفضل اعيط واستغفر ربنا واطلب من ربنا انه يرجعهولى ويخليه يحبنى تانى واوعد ربنا انى مش هعملها تانى ولما بنرجع تانى بنبقى كويسين مع بعض اوى لانى بكون مش بعمل العاده السريه بس بحاول ابطلها اسبوع او اسبوعين وفى الاسبوعين دول بنكون كويسين جدا مع بعض بس بعد كده بلاقى نفسى برجع اعملها تانى او اتفرج على افلام بنات بتعملها وبلاقى نفسى بقلدهم علشان اطفى الشهوة الى جوايا وكالعاده بستغفر ربنا وبتحصل خناقه كبيرة بينى وبين خطيبى وانا والله بحاول ابطلها ومش عارفه وساعات بكون واخده عهد على نفسى انى هبطلها ومتفرجش على اى حاجه وحشه وبعمل كده فعلا بس بتكون فترة صغيره بلاقى نفسى وانا نايمه اعملها لوحدى علشان بفتكر المشاهد الى شوفتها قبل كده وانا حاسه بتانيب الضمير علشان خطيبى متدين جدااا ومن يوم ما عرفنى عمره ماسلم عليا ولا لمسنى هو سلم مرة واحده بس لكن عمره مالمس ايدى علشان بيقلى حرام المسك قبل كتب الكتاب وتكونى حلالى حتى الدبله مامته هى الى لبستهالى هلى انا كده خاينه علشان مش قايلاله انى بعمل حاجه وحشه زى دى ولا انا كده مريضه نفسيا ولا انا كده علشان ربنا غضبان عليا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مع العلم انى لسه عاملاها امبارح بليل وقاعده خايفه من انتظارى للخناقه الى هتحصل بينى وبينه من غضب ربنا عليا ااسفه انى طولت بس ياريت محدش ير عليا بردود جارحه لانى والله مش مستحمله اى حاجه ومرعوبه من عقاب ربنا ومن الى هيحصل بينى وبين خطيبى مع العلم اننا لسه دخلتنا بعد 3 سنين علشان دراسه جامعتنا لاننا فى كليه هندسه وفرش الشقه وتحضير جهازى شكرا وياريت تعولى ربنا يهلنا الحال انا وهو ويبعنى عن اى حاجه تغضب ربنا وميحصلش بينا مشال كبيرة كده


هناك 3 تعليقات:

  1. متخافيش وربنا يبعدك عنها

    ردحذف
  2. مادمت تشعرين بتأنيب الضمير فيكي الخير بإذن الله ولكن لابد وأن تجاهدي نفسك واستعيني بالله وبالقيام والدعاء وكثرة الاستغفار واحمد الله حمدا كثيرا على أخلاق خطيبك فهو انسان محترم وخلوق وقليل ما هم ولا تصارحيه بما تفعليه أبدا واستري على نفسك وتأكدي أن الله سيهديكي ويقبلك كلما كثر ندمك وتوبتك

    ردحذف
  3. الفردوس الأعلى5 سبتمبر 2020 في 9:44 ص

    دليل المشكلة التي تحدث بينك وبين خطيبك ان الله يقبل توبتك ويقبل دعاءك وان شاء الله ستتوقفين عن هذه المعصية تماما وتعيشي حياة جميلة مع هذا الرجل الذي يتقي الله فيكي

    ردحذف

أهم الأخبار

نيابات ومحاكم
















النائب العام

ليلة حمراء

شارع الهرم

حادثة×محافظة

حوادث ومشاهير

قصة جريمة

بلاد برة

أسرار الشباب